Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ...



ΕΚΜΥΣΤΗΡΕΥΣΕΙΣ


Μια νυχτα καθως κοιταζομουν στον καθρεφτη τρομαξα...
"κι αν δω μεσα τον αλλον;" σκεφτηκα...
γιατι ειναι αληθεια πως υπηρχε μια συγκεχυμενη ιστορια γυρω απο το ατομο μου...
λεγαν πολλα...τι να πρωτοπιστεψεις...;

και συχνα ισχυριζονταν οτι παραμιλαω ενω απλως κουβεντιαζα
μ'αυτον που κρυβεται μες τις σκιες...

Τελος τα χρονια περασαν...
εγω χαθηκα σε δυσκολους δρομους...
κοιμηθηκα σε βρωμικα δωματια και το πρωι απλωσα τα σεντονια
στο παραθυρο σε μια παραδοση ανευ ορων...

Και θυμαμαι παιδι που εκμυστηρευομουν στη μητερα πως στο σχολειο
στο ιδιο θρανιο,καθομουν μ'εναν αγγελο...

Και μια μερα θελω να γραψουν στον ταφο μου: Εζησε στα συνορα μιας ακαθοριστης ηλικιας και πεθανε για πραγματα μακρινα που ειδε καποτε σ'ενα αβεβαιο ονερο.


Tασος Λειβαδιτης

μικρουλικα αχ...
για τις σκιες που μονιμα κατοικουν πισω απο καθε βλεμμα πια...

για τις δυο μονο στιγμες που ηταν καλοκαιρι...

για τα αισθηματα που εγιναν λεξουλες και φωτισαν τις στιγμες μου...

για τις μικρες εξομολογησεις μιας μεγαλης ζωης...

για δυο χτυπους της καρδιας που συντονιστηκαν ο ενας με τον αλλον...
και εγιναν πια ενας...

για καθε νεα αρχη και καθε καινουργια συνεχεια...


Υ.Γ μη μου χαλας το ονειρο...για μια πραγματικοτητα που δεν αντικατροπτιζει καμια αληθεια...
κανεναν μας...
αλλωστε στο εχω πει ξανα...λιγη πιστη στα ονειρα...λιγη προσπαθεια...
κι εκεινα βγαινουν αληθινα...
δεν το καταλαβες ακομα...πως τα θαυματα εμεις τα κανουμε...;


καλο μηνα σε ολους!
καλο φθινοπωρο!!!
πρωτη φορα στη ζωη μου το περιμενα...
πρωτη φορα μου ταιριαζει τοσο...

43 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και όσο διάβαζα Λειβαδίτης μου μοιαζε...

Να ευχηθώ το καλύτερο; Μπα... στα χέρια σας είναι όλα... απλά εσύ το πιστεύεις... κάντον να το πιστεύψει και αυτός...

Καλό μήνα θα πω μόνο!

b|a|s|n\i/a είπε...

καλός να είναι. αληθινός να είναι. αγαπημένος να είναι. αισιόδοξος να είναι. και αν είχαμε και κάτι χρωστούμενες φωτογραφίες ακόμα καλύτερος θα είναι. :P :)) φιλιά πολλά και πολλά και περισσότερα!

Prisoned Soul είπε...

Εύχομαι και ελπίζω σε ένα όμορφο φθινόπωρο... γεμάτο βροχές αναγέννησης!!

Φιλιά καλή μου.

lena_zip είπε...

Το περίμενα κι εγώ το φθινόπωρο με λαχτάρα. Να δροσίσει. Όλα τα ανάθεμα του καλοκαιριού τα είχα φορτώσει στη ζέστη. Κι ήθελα δροσιά να έρθει.

Ας είναι καλός ο μήνας, και το φθινόπωρο και όλα να είναι καλά. Και να είναι.

Φιλιά πολλά, πάρα πολλά, φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Ότι πιο όμορφο και αληθινό...

Από την καρδιά μου...κι είναι υπέροχη εποχή το φθινόπωρο για καινούργια βήματα...
Καινούργια, δυνατά και σταθερά βήματα...

Καλό μήνα με φιλιά και πολλά χαμόγελα!!!

:)))))

fish eye είπε...

τα ονειρα ειναι για να τα ζουμε.. κι οχι για να χαλανε..

να φροντιζεις να εισαι παντα ευτυχισμενο κοριτσακι, κι αυτο το πετυχαινεις μονο οταν στην πορεια δε ξεχασεις τι ζητουσες..

#lockheart# είπε...

καλο μηνα κοριτσακι μου...

πολυ ομορφο τουτο που μοιραστηκες,να πιστευεις ματια μου στα ονειρα,εκει κρυβεται ο παραδεισος που δε μπορει κανεις να με διωξει.

φιλια πολλα.

Hfaistiwnas είπε...

Καλό μήνα να έχουμε!
Όχι, να μην χαλάμε όνειρα, μέσα από αυτά ζούμε..

Ανώνυμος είπε...

Εμένα πάλι ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό (ως τώρα) τι θα ήθελα να γράψουν στον τάφο μου. Εκείνο που χρόνια με απασχολούσε ήταν το μέρος στο οποίο θα ήθελα να είναι...

Μπα σε καλό μας μακαβρια συζήτηση μόλις μπήκε ο μήνας και το φθινόπωρο!

Όμορφο φθινόπωρο να έχεις Ναιάδα μου!!!

Νίνα

tovenito είπε...

όχι όχι, δεν σε αφήνω να παρασυρθείς κι εσύ από τις σειρήνες του φθινοπώρου!είσαι κι εσύ παιδί του καλοκαιριού αφού!
και αυτό σου ταιριάζει πιότερο!
μην φθίνεις..

Κατερίνα Γερογιάννη είπε...

Καλη ζωη, καλη αρχη, καλη συνεχεια εκεινων που αφησες να σε περιμενουν. Ειναι ομορφο το φθινοπωρο και ξερει να ταιριαζει μονο σ'αυτους που το αγαπανε. Να ζεις...
Ξωτικοαγκαλια μεγαλη!

ElenaG είπε...

δεν το καταλαβες ακομα...πως τα θαυματα εμεις τα κανουμε...;


Και μονο αυτό αν κατάλαβες
μονο αυτό αν έμαθες
κατάλαβες και έμαθες πολλά!

Καλο μηνα καρδούλα μου+

Unknown είπε...

άντε και με καμμιά βροχούλα...

:)

φιλιά βρόχινα...

nikos είπε...

Μην αφήσεις κανένα να σου χαλάσει τα όνειρα. Και μην ξεχνάς να τα κυνηγάς. Όσο για το φθινόπωρο, όσο κι αν κατά καιρούς νομίζουμε ότι γι'αυτό είμαστε φτιαγμένοι, μην παρασύρεσαι. Τίποτα δεν συγκρίνεται με το καλοκαίρι. Τα φιλιά μου.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Οδοιπορε μου καλο μηνα να εχουμε!
στο χερι μας ειναι να τον κανουμε οσο καλυτερο γινεται...!!!
απλα ειναι δυσκολο να πεισεις...οτι ειναι στο χερι μας...ή καλυτερα στο μυαλο μας και στην καρδια μας πως η αντιμετωπιση των παντων γινεται αρκει να ρυθμιζουμε το μεσα μας λιγο αλλιωτικα...

αγαπω τον Λειβαδιτη και στο εχω γραψει κι εσενα οσες φορες εβαλες στο blog σου!

φιλακια νεραιδενια καλε μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

basniako!!!
γλυκε κι αγαπημενε basniako...εχεις δικιο τωρα εσυ...γιατι σε ειπα οτι θα τις στειλω και ακομα δεν...ενταξει λοιπον θα τις στειλω και θα σου κανω τον μηνα ακομα καλυτερο...:)

νεραιδενια υποσχεση!!!

φιλακια πολλα και αγαπημενα και αληθινα!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

sweet μου καλο φθινοπωρο να εχουμε γλυκια μου!!!
γεματο βροχες καθαρσης!!!

σε φιλω κοριτσακι!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

lenaki μου αγαπημενο να δροσισει η καψα μεσα μας...
ολες οι εποχες εχουν τα καλα και τα ασχημα τους αλλα αυτη η μελαγχολια του φθινοπωρου πρωτη φορα με γοητευει τοσο...

ας ειναι ενας καλος μηνας...
και μια καλη εποχη!!!

φιλακια πολλα γεματα αγαπη κοριτσακι μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

liouska καλο μηνα να εχουμε γλυκια μου!!!
σε ευχαριστω για τις ευχες σου!
ναι ειναι μια καλη εποχη για καινουργιες αρχες και βηματα...

μακαρι να τα κανουμε ολοι μας αφηνωντας πισω οτι ασχημο...

φιλακια πολλα και νεραιδενια γλυκια μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

φεγγαρενια μου να μην ξεχναμε για που ξεκινησαμε...
να μην ξεχναμε το ονειρο στην πορεια οσες σειρηνες κι αν ακουμε...κι οσο γλυκο κι αν ειναι το τραγουδι τους...

τα ονειρα...
γινονται αληθινα αλλα θελει τοσο κοπο...

φιλακια νεραιδενια γλυκια μου!!!

Starlight είπε...

Καλό φθινόπωρο κοριτσάκι μου!! Να βρέξει, να πάρει μακριά τις λύπες κ να μας κάνει να πιστέψουμε στα όνειρα!

Σε φιλώ!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

#lockheart# καλο μηνα και σε σενα γλυκια μου!
τα ονειρα δεν μπορει να μας τα στερησει κανενας...ειναι δικα μας!!!

πολλα φιλακια με αγαπη απο μενα κοριτσι μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Ηφαιστιωνακο μου καλο μηνα γλυκε μου!!!
πιστευω στα ονειρα και πιστευω οτι ολα μπορουν να γινουν πραγματικοτητα αν αληθινα το θελουμε και παλεψουμε γι αυτα!!!

σε φιλω γλυκε μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Νινα μου εγω παλι με τον θανατο ειχα μια ιδιαιτερη σχεση απο μικρη...παντως ουτε κι εγω ειχα σκεφτει τι θελω να γραψουνε...θα τους ενημερωσω ομως πως αυτο του Λειβαδιτη θα μου ταιριαζει τελεια...

καλο μηνα κοριτσι μου!!!

φιλακια νεραιδενια!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

tovenitako μου κι εγω αυτη την αισθηση ειχα...
παιδι του καλοκαιριου νομιζα πως ειμαι τοσα χρονια...
το φθινοπωρο το απεχθανομουν...
φετος δεν ξερω τι συμβαινει...οχι απλα μου ταιριαζει απολυτα...το περιμενα κιολας σαν τρελη...
δεν ξερω...δεν ξερω...
ισως ειναι σοβαρα τα πραγματα γιατρε μου...
θα φανει στη νεκροψια...

φιλακιααααααα πολλα ζουζουνε!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Μyrtinaki μου σε ευχαριστω γλυκια μου!!!
ειναι μια αρχη...ειναι και μια συνεχεια...αυτο ειναι αληθεια...

καλο μηνα να εχουμε κοριτσι μου!!!

πολλα σου φιλια νεραιδενια κι αγαπημενα!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Ελενακι μου γλυκο κι αγαπημενο...
το καταλαβα...
το ηξερα αλλα το καταλαβα τωρα...
και θελει κοπο και επιμονη αλλα ετσι ειναι...

πολλα φιλακια κι απο μενα αγαπημενη μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

βροχερη μου!!!
αχ κοριτσακι ναι...πολλες βροχουλες να βγουμε να πλυθουμε...
ξερεις εσυ...;)

φιλια νεραιδενια ματια μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Νικο μου γλυκε,
αυτος ειναι και ο μεγαλος μου καημος...
οτι δεν σταματω να ονειρευομαι...απλα συνηθως οι περισσοτεροι προσπαθουν να με επαναφερουν στην πραγματικοτητα...η οποια δεν μου λεει τιποτα αληθινο ενω τα ονειρα πολλα...
δεν σταματω λοιπον κι οπου με βγαλει...

μακαρι...
ολα τα καλοκαιρια μεσα μας να ανθισουν κι ας εχει εξω βροχη και συννεφια...

πολλα φιλια σου καλε μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

starlight μου!
καλο φθινοπωρο να εχουμε γλυκια μου!!!
να βρεξει...να φυσηξει...να παρει τα ασχημα και να φερει καινουργιες αρχες ομορφες!!!

νεραιδενια φιλακια απο μενα γλυκια μου!!!

ΚΙΡΚΗ είπε...

Φιλί!
Υπέροχη ανάρτηση!

AlexStre είπε...

θέλει θάρρος να βρει κανείς την δύναμη να πιστέψει στο όνειρο...πργματικά κερδισμένοι όσοι το κάνουν και ας μην τους βγει και σε καλό...

καλό φθινόπωρο...γεμάτο όνειρα και φιλοδοξίες! :)

xristina kampa είπε...

καλησπέρα νεράϊδα,,,,, ο ήχος που επέλεξες συνοδεύουν πανέμορφα τις σκέψεις σου... καλό φθινόπωρο να έχουμε.

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Το περιμένα κι εγώ πολύ αυτό το φθινόπωρο!
Να βρέξει να ξεπλύνει τις στράτες!..
Δεν έχω άλλο να τρομάξω με μένα...
Με γνωρίζω ήδη πό παιδί
Αμετανόητα παιδί. Πάντα.
Να συννεφιάσει
να θολώσουν οι μέρες...
Κουράστηκα ν' ακούω βροντερές λέξεις, με χλιδάτα αισθήματα...Να μην ακούω άλλο λόγια, μόνο βροντές τουρανού...Αυτές, είναι αληθινές...
Να ακουμπήσω σε μένα
και να βγω ξανά στον καιρό...
να περπατήσω να ξερόφυλλα... Αυτά ξέρω με πιστεύουν. Μου παραδίδονται δίχως όρους και αντιφάσεις. Αυτά, ποτίζονται με το αίμα μου. Με πιστεύουν.

Ήρθε το φθινόπωρο!...
Να πιω βροχή να ξεδιψάσω!..
Να υψωθώ μες στις σκιές
και να χαϊδέψω το όνειρο!..

Σ' αγαπάω, Νάιρα!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Κιρκη μου ειναι υπεροχος ο Λειβαδιτης!!!

φιλια νεραιδενια γλυκια μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

stolenblood καλωσορισες στα παραμυθια μου!

ναι θελει θαρρος και απορω γιατι...;
γιατι το εχουμε κανει τοσο δυσκολο ενω ειναι τοσο φυσικο...

καλο φθινοπωρο κι απο μενα καλε μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Χριστινακι ειναι τοσο νοσταλγικη αυτη η μουσικη που εδεσε μεσα μου μαζι με την εποχη...
και το ποιημα του Λειβαδιτη ολοκληρωσε την σκεψη μου...

καλο φθινοπωρο κοριτσακι μου!!!

φιλακια νεραιδενια!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Λιτσακι μου...
μεσα μας οι αληθειες...
μεσα μας εκεινα που δεν θα φυγουν ποτε...
εκεινα που θα μας πιστευουν παντα...

τα λογια λεγονται ευκολα καποιες φορες...
καλυτερα να μην λεγονται τοτε...

το ονειρο να αγγιξεις...
κι εκει να μεινεις...

το ξερεις πως εχεις την αγαπη μου Προμηθεα...!!!

Σταλαγματιά είπε...

Γλυκιά μου νεράιδα το φθινόπωρο αυτό να γεμίσει χρώματα την ψυχή σου, όσα χρώματα κρύβει μέσα του να σου τα χαρίσει....

Οι πιο όμορφες φωτογραφίες είναι πάντα οι Φθινοπωρινές !!

Σε φιλώ γλυκά !!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Σταλαγματια μου να εισαι καλα κοριτσακι μου!!!

δεν εχεις αδικο...
εχει τοση γοητεια το φθινοπωρο οσο και μελαγχολια!

φιλια σου πολλα και νεραιδενια γλυκια μου!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ηθελα οπωσδήποτε να σου αφησω ενα σχολιο στην καινουργια σου αναρτηση, αλλα δεν ξερω γιατι, δεν μπορουσα...ισως και να τα εχεις κλειστα....

Αν ηξερες πόσο σε καταλαβαινω...........ποσο σε νιωθω.......δεν ξερω τι αλλο να σου πω, απλά σε νιωθω....

flash είπε...

δεν έφυγαν καλή μου Νεράιδα..
δεν έφυγαν
τα φιλιά μου σου στέλνω
την αγάπη μου..
να μπορούσα να την ακουμπήσω
στα φύλλα της καρδιάς
να ξοδέψεις αυτή
να βγει και το φθινόπωρο...

Rosy! είπε...

omorfa ,polu omorfa....sta logia sou akoumpw...k oxi mono ,se pollwn apo dw mesa...