Τρίτη 24 Ιουνίου 2008

ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ ΜΕ ΠΑΡΕΑ....


-θα ειμαι καπου εκει κοντα...
-που;ψαχνω...δεν σε βλεπω...
-εισαι τα παντα μου...
-αληθεια;με κανεις τοσο ευτυχισμενη...
-σ'αγαπω...
-κι εγω σ'αγαπω πολυ πολυ πολυ...
-σ'αγαπω...
-ποσο;
-τοοοοοσο πολυ και μετα κι αλλο τοσο...
-μη με αφησεις...
-ποτε...
ποτε ποτε;
-ποτε σου λεω...
-θα ειμαι εδω να σε περιμενω παντα...
-παντα;
-παντα καρδια μου...
-θα ερχεσαι;
παντα...
-αχ η καρδια μου χτυπαει τοσο δυνατα..να πιασε να δεις...
-η καρδια μου ειναι δικια σου...
-η καρδια μου ειναι μιση χωρις εσενα...
-βολτιτσα;
-που;
-παραλια...εχει γεματο φεγγαρι...παμε για ευχη...
-η ευχη μου εισαι εσυ...
-και η δικια μου εσυ...
-αρα εχουμε οτι θελουμε ε;
-ναι...
-αγκαλιτσα;
-ανοιχτη...
-χαδακια;
-οσα θες...
-θελω εσενα παντα και παντου...
-παμε ταξιδακι;
-βαλε φαντασια και παμε οπου θες...
-τωρα πρεπει να φυγω...
-μη φυγεις...σε παρακαλω...
-θα ερχομαι...
-θα κλαιω μεχρι να ξαναρθεις...
-θα εχει παρεα η βροχη...
-κι ο ηλιος;εκεινος ποτε θα εχει παρεα;
-μα οταν θα ερχομαι...
-υπομονη...
-την μισω αυτη τη λεξη...
-εχεις δικιο θα βρουμε μια καινουργια...
-φευγω τωρα...
-να ερθω μαζι;
-μην το κανεις πιο δυσκολο...
-σ'αγαπω..μ'αγαπας;
-σ'αγαπω....
-πεφτεις;
-πεφτω...
-σ'ακολουθω...

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

δεν εισαι μονη πια καρδουλα μου..βγες απ το χρόνο,το ταξιδι ξεκίνησε..κι η συναντηση θα έρθει.όποτε θελεις